Host. Host. Host.

8 dagar 18 timmar 1 minut. Så länge sedan var det sedan mitt senaste inlägg. Jag tror att det är den längsta perioden sedan bloggen startades i januari, som jag inte skrivit någonting. Men nu sitter jag här igen. Jag vet som ska göras. Trycka ner tangenter, bilda ord, meningar, inlägg, publicera. Rätt simpelt egentligen. Jag skulle klara det i onyktert nästan sovande tillstånd såväl som jag gör det i vaket. Jag kan det här, jag vet vad som ska göras. Jag går på automatik.
image113
Det ända som krävs av mig är en personlig touch. Något som visar att det är jag som skriver och inte någon avdankad a-lagare ute på söder. Men jag klarar det. Oftast iaf. Nu ska bloggen tas upp igen, jag . Jag saknar besökarna, kommentarerna, att trycka ner tangenterna, bilda ord, meningar, inlägg, publicera. Jag saknar det. Därför är jag här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0