A little announcement

Nu på måndag ska jag inviga något nytt här i min blogg. Jag ska starta olika omröstningar och jag förväntar mig att ni kommer att delta genom att rösta. Jag är inte säker ännu, men jag tror att jag kommer göra så att jag gör en ny omröstning varannan vecka. Det beror på hur idérik jag är, men det är iaf mitt mål. 

Ni får gärna komma med förslag på olika frågor som ni tycker att jag ska ha med. Jag har redan tänkt ut några bra, men jag lyssnar gärna på era idéer också. Måste även passa på att tacka för era åsikter gällande min autograf, ska tänka igenom det och göra ett beslut nu i kommande veckan. 

Kommentarer
Postat av: engla

detta handlar inte om dethär inlägget .
men endå , du skrev förut om ngn maskerad .
men du skrev aldrig vad du var ,
så ; vad varu utklädd till ? : )

2008-02-03 @ 17:27:44
URL: http://pengla.blogg.se
Postat av: Tintin

ENGLA: Så snart jag har fått tag på en duglig bild så ska du både få veta vad jag var samt få se hur jag såg ut. Kommer troligen att komma upp nu i veckan.

2008-02-03 @ 17:32:08
URL: http://letusbuyhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0