Inblick i privatlivet

Nu tänkte jag låta er få en liten glimt om mitt uteliv. I kväll ska jag på en fest, eller rättare sagt en maskerad. Det här är inte första gången jag går på maskerad, utan det är faktiskt den fjärde. Det börjar bli lite uttjatat, men man ska heller inte klaga för mycket, det brukar oftast vara riktigt kul.

Jag har genom åren varit cowboy, amerikansk fotbolls spelare och en gång målade jag mig helt svart från midja och uppåt. Den sistnämnda blev en stor succé och är också den som jag la ner mest tid och pengar på. Jag ska lägga upp några bilder på mina olika maskerad utstyrslar imorgon så att ni alla får se.

På maskeraden i kväll är temat yrken och jag har tänkt länge på vad jag skulle kunna vara. Har inte tid att åka och köpa något så jag får använda det jag har hemma. Jag har lite idétorka och lyssnar därför gärna på era förslag om ni har några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0