Looking hot

Jag vet varken när den ha varit aktuell eller vart jag hittade den. Men jag har den och jag är alldeles i exstas över den. Klockren, så jävla klockren. När man först ser på den ser man inget intressantare än en model som visar upp sin kropp. När man kollar en gång till så ser man något mer...

image60

Denna fick mig fan att skratta ordentligt, jag vet inte om det beror på själva bilden eller på allt socker jag tryck i mig idag. Men hur som helst så är det en riktigt klockren reklam. Bra jobbat Wesc samt den ansvariga reklambyrån, hade dock varit bättre om reklamen gällt vanliga glasögon.

Kommentarer
Postat av: Ebbe

Jga har en liknande reklam i mitt skåp. Det är samma snygga kille fast han har på sig bara kslsonger med jättestort där fram, ser ut som om han är jätte välutrustad. Sen så står det TUBSOCKOR 80 KR på den ;)

2008-02-02 @ 02:01:39
URL: http://lillebrorjonsson.blogg.se
Postat av: desire

hahaha=)

2008-02-03 @ 02:35:45
URL: http://didib.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0