Let me Introduce Myself

Nytt år, ny blogg. Vad mer behövs sägas egentligen, kanske något så klyschigt som "nya möjligheter".

Jag är en f.d. bloggare, kort karriär på cirkus 30 dagar. Det gick bra, men var sugen på något nytt. Därför denna blogg, en ny och fräsch start helt enkelt.

Jag kommer att skriva om mina intressen; Mode, Musik, Film & Tv, Design och allmänt coola prylar. Kanske även lite om mat och dryck som också är ett stort intresse. Nu låter jag kanske som en liten rund pojke men det är fel uppfattning. Jag håller mig i god form, spelar både tennis och fotboll, försöker springa en del också (jogga men det låter så jävla tantigt), sedan är man ju snart 16. Vilket innebär att gymmets portar kommer att öppnas för mig.

Vi ska försöka runda av det här på ett snyggt sätt, första inlägget ska ju trots allt vara lite extra. Så vad sägs om en outfit? Inte vilken outfit som helst heller, utan min nyårsoutfit. Till vilken jag, till dagens ära har haft slips (ursäkta bildkvaliten, hade lite brottom)

image4

Skjorta & Slips - Junk de Luxe
Skärp - Fifth Avenue Shoe Repair
Jeans - Acne Jeans


Såhär välkomnar jag 08, Stockholms år. Jag vill bara avsluta med att tacka Amanda, som är den bakom bloggens design. Hon har gjort ett otroligt jobb och jag är mycket tacksam för hennes hjälp. Det hade aldrig gått utan henne. Tack.

Kommentarer
Postat av: lisa

Roligt med en ny blogg, ska bli kul att kika in och se vad du har att bjuda på. Fin nyårsoutfit förresten!

Kram Lisa

2008-01-06 @ 15:17:08
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: Tintin

LISA: Tack, du är så välkommen så!

2008-01-07 @ 20:59:21
URL: http://letusbuyhappiness.blogg.se
Postat av: B

hej snygging, trevlig blogg du har :)

2008-01-20 @ 10:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0