I VÄNTAN

Jag hade tänkt att vänta. Vänta tills det var precis på dagen, ett år sedan jag la ner mina skriverier. Men jag kan inte vänta. Jag måste få det ur mig. Ut ur mitt system. Jag vill trycka ner tangenter, bilda ord, meningar, hela stycken och sedan luta mig tillbaka, se på mitt verk, ögna igenom det från första till sista versalen. Njuta. Men sedan trycker jag delete. Ser allt försvinna. Upplever extas. Sedan förlust.  

Publicera. Idag klickar jag på publicera. Jag har inget svar till varför. Jag har inget svar till varför inte. Jag bara klickar. Ser hur allt visas upp för omvärlden. Jag står naken. Jag blottar mina tankar för den som vill se. Alla. Ingen. Någon. Du.

Kommentarer
Postat av: anonyyyyyym (:

BÖRJA BLOGGA IGEN FÖRFAAAAAAAN ! :D

2009-03-19 @ 18:34:57
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-19 @ 18:42:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom igen börja blogga. Finns inte så många mogna och stilrena (snygga) killar som du där ute! :)

2009-04-15 @ 17:12:11
Postat av: annej

det är skönt att skriva av sig ibland så jag ser ingen anledning till varför du inte skulle börja blogga igen? :)

2009-04-17 @ 18:55:36
URL: http://ann1ng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0