My little dream

Innan jag for iväg på min resa under påsklovet så köpte jag och min bror tre stycken Daft Punk album. Tre skivor varav en helt har tagit mig. Samma artist gånger tre. Human After All, Discovery & Alive 2007. Den sistnämnda är by far den bästa utav de tre. Jag har aldrig hört något liknande - sett något liknande.
image120
Daft Punks Alive turné 07 var något utöver det extrema. Jag skulle sälja min själ för att få ha varit där. Ju högre volym ju mer känsla - har aldrig känts lika självklart.
Köp den, ladda ner den, stjäl den. Jag bryr mig faktiskt inte hur du tag på musiken - så länge du skaffar den. Love it love it love it.

Kommentarer
Postat av: Lixi

Det nya albumet ar helt sjukt sjukt bra! Om du gillar dem sa rekommenderar jag starkt JUSTICE!

2008-04-08 @ 08:32:04
URL: http://whocaresitsonlyfashion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0