La Dolce Vita

Igår firade vi min mormor och morfars 70 respektiv 75 års dag. Temat var La Dolce Vita och hela mammas del utav släkten var med, så vi var uppåt tjugo personer. Kalaset ägde rum ute i trosa på 'Bomans', en för mig okänd hotellkedja. Jag hade inte förväntat mig mycket, trosa liksom... men oj vad jag hade fel.
image87
Vi hade hyrt en utav Bomans sviter, La Dolce Vita sviten, passande nog . Den var otroligt mycket snyggare än jag någonsin kunnat föreställa mig, med mycket vitt och moderna urläckra möbler överallt. Ett ställe som jag definitivt skulle kunna återkomma till.

Kvällen bjöd på champange, barna skrik, vitt vin, tåtra och en väldig massa skratt. I det stora hela en extremt lyckad kväll. Vi lämnade sedan morföräldrarna i La Dolce Vita och innan jag stängde dörren efter mig mötte jag morfars blick - glimten fanns där och gud vad han såg ung ut igen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hah låter kul ;D

2008-02-17 @ 14:10:38
URL: http://sahris.blogg.se
Postat av: Jennie

snyggt det på väggen bakom sängen!

2008-02-18 @ 21:18:06
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0