Sthlms modevecka

Om det är något som verkligen har varit på alla bloggar nu i veckan så är det bilder ifrån Stockholms modevecka. Verkligen överallt ser jag de svenska märkenas senaste kreationer. Så jag tänkte strunta i att lägga upp bilder från visningarna, alla andra gör ju det så flitigt redan. Men det är ju trots allt den svenska modeveckan, så något måste jag ju skriva om den.

image67image68

Vinnaren utav +46 priset i år var Annika Berger med det nystartade märket Skyward. Jag har lagt upp två bilder ur kollektionen ovan, dessa är inte från någon visning och jag anser därför att det är okay. Kollektionen är i alla fall grym, annorlunda med en jävla massa personlighet och attityd. Tror däremot inte det är något som den vanliga svensken kommer att bära, men jag hoppas verkligen på att få se delar av hennes kollektion glida runt ute på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0