Tandvård + (shopping + bio)

Efter tandläkare besöket mötte jag upp med min bror på stan. Vi tog en sväng förbi PUB där mycket utav rean nu låg på 70%. Vi köpte båda ett par Resteröds kalsonger på Awsome Rags. Jag köpte vita, då det nog är den enda färgen jag saknar på underkläder. Har kört färgglada Björn Borg  nu ett tag och har därför helt glömt bort basfärgerna. Ett par shorts innförskaffades även från min sida. Sedan gick vi faktiskt till just Björn Borg där min bror köpte en enkel men snygg t-shirt och jag själv en farfars tröja båda var vita.

Sedan var det bio. Kön slingrade sig ifrån Parks varma salongstolar ut på gatan, där folk stod förväntansfulla och väntade. Jag har turen att ha lite kontakter inom just Stockholms Filmfestival så jag slapp denna gång att stå i kön. Väl inne i salongen var det fullproppat med folk. Belysningen dämpades och publiken tystnade. Ridån drogs undan och man hörde ett lätt klick innan filmen började rulla.

Det var en posivit upplevelse. Men jag vill vänta med att göra en recension till imorgon, då jag känner mig rätt trött nu. Har även fotat de nyinköpta plaggen och bilderna kommer att publiceras i veckan. Nationella proven gick även de bra då det faktiskt inte var särskilt svårt, men jag gjorde minst ett fel, det vet jag. Nu blir det  lite plugg och sedan säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0