Inside Out collection

Ingen av de fräschaste nyheterna då de varit ute på marknaden en bra tid nu, men det hindrar dem inte för att fortfarande vara en av de hetare. Iside Out Collection, är en kollektion med glas. Inte vilka glas som helst, utan dessa är så kallade glas i glas.

När man först ser på det syns inget speciellt, ett vanligt glas. Men när man häller i en dryck så avslöjar sig en form utav ett glas. Elegant, effektfullt och faktiskt praktiskt. Drinkarna och vinerna påverkas inte av din kroppstemperatur, då du faktiskt aldrig riktigt rör vi dem.
image26

Kollektionens skapare är BY:ATM (här kan du även se fler bilder ur serien) och glasen finns tillgängliga på Charles & Marie. Med en prislapp mellan 40 - 55$ och då får man två stycken glas - för dricker, det gör man ju aldrig på egen hand.

Jag gillar verkligen kollektionen starkt, något av det snyggaste jag sett inom glas. Inte så klassiskt utan mer ungt och livfullt. Något som definitivt skulle kunna få finnas uppe på glashyllorna inne i mitt kök, efter jag har flyttat hemifrån.

Kommentarer
Postat av: Tomorrow

fett med snyggt!

2008-01-13 @ 22:17:58
URL: http://thistimetomorrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0