Mode mot aids


image65I veckan släpptes H&Ms fashion agains aids kollektion. Där olika kändisar såsom; Rihanna, Nina Persson, Henrik Vibskov m.m. fick designa ett eller flera plagg till kollektionen. Hela 25% av vinsten går till forskning samt till att göra folk medvetna om aids. Med slagorden "Protect yourself and the people you love, use a condom." har de slagit egenom stort och har redan blivit en succé.

Plaggen tycker jag inte är översnygga men de har ju trots allt ett bra syfte, dessumtom är prislappen väldigt låg. De är utan tveckan värt varenda krona. Om jag ska välja mina favoriter så blir det Henrik Vibskovs t-shirt samt Rufus Wainwright linne.

Om jag hinner med en runda på stan idag så blir det definitivt ett besök på H&M. Jag hade tänkt lägga vantarna på Henrik Vibskovs urläckra t-shirt, hoppas de fortfarande finns kvar bara.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ååh, de är såjväla snygga !

2008-02-03 @ 14:03:20
URL: http://thildatarandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0