Shopping + Svar

Idag var min bästa omgång på stan på väldigt länge. Hade ett mycket trevligt sällskap med mig och trots att inte vädret var med oss så var det riktigt skönt. Jag har länge sökt efter en ny parfym då jag har börjat tröttna på min Fleur de male av Jean Paul Gaultier som jag införskaffade i sommras. Idag med hjälp av W lyckades jag tillslut efter mycket om och men besluta mig för Dsquareds senaste parfym, Wood. Köpte även en tillhörande spraydeo, hela kalaset gick på  790 kr. Men jag hade ett tillgodokvitto på 615 kr, så det blev inte så mycket pengar från egen kassa.

Sedan gick vi in på Filippa K där det var 50%. Jag hittade en riktigt snygg grå kofta med dubbelknäppning och slog till. Efter shoppingen belönade vi oss själva  med en fika på Kofi, där vi av ren slump träffade några av mina gamla klasskompisar från min tid när jag bodde i innerstan. Vi satte oss alla fyra tillsammans och pratade om gamla minnen samt nya upplevelser i över en timme. Sedan skildes vi åt och bedrog oss hemmåt igen.

Har även fått svar från blogg.se, ett rätt ofulständigt svar som mer går runt min fråga än rakt på. Jag besvarade svaret genast, där jag ber om en mer konkret förklaring.  Nu har jag i alla fall lugnat ner mig och ser fram emot  en lugn lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: VeryVIP

Skön blogg, snygg design:D

2008-02-03 @ 00:37:38
URL: http://VeryVIP.blogg.se
Postat av: Vanessa

Hihi tack! Don donna kan ha dödligt fina pjuks ibland =)

2008-02-03 @ 01:47:41
URL: http://vanessarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0