Inaktivitet + remix

Jag har inte skrivit något på fyra långa dagar. Eller jag har snarare inte publicerat något sedan den 23e, för skrivit det har jag faktiskt gjort. Anledningen till avbrottet är iaf att min vecka har varit helt kaosartad och jag har inte haft mycket tid över till bloggen.

Skolan började direkt på måndagen med att slita mig i stycken. Prov, uppsatser, läxor m.m. har tagit större delen av min tid. Men det är inte bara min egna skola som har varit tidskrävande, utan det är även andra skolor har förstört mitt bloggande. Öppet hus, informationskvällar och allt vad det nu heter, har jag varit på under hela veckan. Med gymnasiumvalet runt hörnet så vill jag känna att jag vet tillräkligt för att kunna göra ett så bra val som möjligt, det rätta valet.

Men jag har iaf lyckats på min minimala fritid att unna mig själv en del. Jag har varit och klippt mig, shoppat, festat en del och även hunnit se en skräckfilm med namnet "Stay Alive". Vilken jag inte kan rekomendera då den som skräckfilm var alltför seg, men med det rätta sällskap kan de flesta filmerna bli helt okay ändå.

Nu är jag iaf tillbaka och jag håller på med ett litet projekt som är något ni kommer att märka av i slutet utav kommande vecka. Tills dess bjuder jag på två stycken remixes av Darwin & Backwall som ligger på närmare en timme vardera. Den här remixen är sjukt tung medan denna är något lättare, men båda är sjukt najs.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe jasså, jo vi får väl se hur det blir :) men antagligen lyckas ingen!

2008-01-27 @ 15:54:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Cederbarr

Känner igen mig, har själv varit på två öppet hus den senaste veckan. Är riktigt stressande att inte ha bestämt sig.

2008-01-27 @ 19:39:23
URL: http://cederbarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0